• Пошук по документах

Центр надання адміністративних послуг

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Решетилівської міської ради Полтавської області

 

Офіційний сайт ЦНАП

 

ПРО ЦНАП –

Відділ ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради (далі – ЦНАП) створений Решетилівською міською радою, як структурний підрозділ виконавчого комітету Решетилівської міської ради з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг під час їх надання у відповідності до Конституції України та законів України, постанов Кабінету Міністрів України.

Основними завданнями ЦНАП  є:

1) організація та надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг ЦНАП;

4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини 4 статті 7 Закону України "Про адміністративні послуги", визначення та вжиття заходів щодо підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;

5) забезпечення процесу автоматизації прийому документів і надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу.

ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування.

 

КОНТАКТИ, ГРАФІК РОБОТИ

ЦНАП виконавчого комітету Решетилівської міської ради

Тел. +380500688120

38400, Полтавська обл.  м. Решетилівка, вул. Покровська, 17
Режим роботи:
пн.-ср. 8.00-17.15
чт. 8.00-20.00
пт. 8.00-16.00

сб. 8.00-15.00

нд. – вихідний

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги „ОПЛАТА ПОСЛУГ ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ТА ВИПЛАТА СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА УТРИМАННЯ ДИТИНИ В СІМ'Ї ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ”

                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                             Наказ управління соціального

                                                                                                               захисту населення Полтавської

                                                                                                                  районної військової адміністрації

                                                                                            18.07.2023  № 31-од

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ОПЛАТА ПОСЛУГ ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ТА ВИПЛАТА СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА УТРИМАННЯ ДИТИНИ В СІМ'Ї ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ

 

Управління соціального захисту населення

Полтавської райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. Короленка,7-а, м. Полтава, Полтавська область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-четвер з 8-00 до 17-00, п’ятниця з 8-00 до15-45

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(0532)609479,609049,609146

електронна адреса:1619soc@adm-pl.gov.ua

Відділ № 1 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Незалежності, 117, смт. Диканька, 38500

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05351) 97619

електронна адреса: dikankaupszn@adm-pl.gov.ua

 

Відділ № 2 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Воздвиженська, 40, м. Зіньків, 38100

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05353) 33109

електронна адреса: upszn 10@adm-pl.gov.ua

 

Відділ № 3 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Полтавський шлях, 54 а, м. Карлівка, 39500

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05346) 24030

електронна адреса: 1611karlszn@ukr.net

 

Відділ № 4 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Успенська, 1, м. Кобеляки, 39200

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05343) 31093

електронна адреса: uszn1612@adm-pl.gov.ua

 

Відділ № 5 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Полтавський шлях, 223, смт. Котельва, 38600

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05350) 22560

електронна адреса: ypszn.kotelva@adm-pl.gov.ua

 

Відділ № 6 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Незалежності, 112 б, смт. Машівка, 39400

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05364) 91162

електронна адреса: mash upszn@adm-pl.gov.ua

 

Відділ № 7 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Незалежності, 30/1, смт. Нові Санжари, 39300

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05344) 31394, 31174

електронна адреса: ns uszn@adm-pl.gov.ua

 

Відділ № 8 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Шевченка, 3, м. Решетилівка, 38400

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05363) 21991, 21074

електронна адреса: 38400@adm-pl.gov.ua

 

Відділ № 9 з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населення

 

1

Місцезнаходження

вул. Центральна, 6, смт. Чутове, 38800

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05347) 91095

електронна адреса: chutovo@adm-pl.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4

Закони України

Сімейний кодекс У країни від 10.01.2002 № 2947-1.1

 

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 України № 866 „Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”, від 20.08.2021 № 893 „Деякі питання захисту прав дитини та надання послуги  патронату над дитиною”

 

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Наказ служби у справах дітей про передачу дитини до сім’ї патронатного вихователя

7

Перелік необхідних документів

Для призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення патронатний вихователь пред’являє паспорт громадянина України, паспорт іноземця або посвідку на постійне місце проживання або інший документ, що посвідчує особу, за технічної можливості паспорт громадянина України у вигляді відображення в електронній формі інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, а також інформації про місце проживання (за наявності), що подаються засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія), та подає:

  1. заяву про призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення із зазначенням реквізитів особових рахунків, відкритих у банківській установі;

2) довідку з місця навчання про розмір стипендії дитини, влаштованої до сім ’ ї  патронатного вихователя;

3) копії таких документів:

наказу служби у справах дітей про передачу дитини до сім’ї патронатного вихователя; електронну копію одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, що за технічної можливості подається засобами Порталу Дія (крім іноземців та осіб без громадянства);

договору про умови запровадження та організацію

функціонування послуги патронату над дитиною, що

надаватиметься сім’єю патронатного вихователя (далі -

договір про умови запровадження патронату);

акта про факт передачі дитини до сім’ї патронатного

вихователя;

свідоцтва про народження дитини (у разі наявності) або за технічної можливості електронну копію відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження, виготовленому на паперовому бланку, що подається засобами Порталу Дія (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності), або інший документ, що посвідчує особу;

виписки з акта огляду медико-соціальної експертної комісії або медичного висновку лікарсько- консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про дитину з інвалідністю, виданої в порядку, установленому МОЗ

8

Спосіб подання документів

Заява з необхідними документами подаються в паперовій чи за технічної можливості в електронній формі

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

11

Перелік підстав для відмови у наданні

У разі подання встановленого переліку документів не в повному обсязі

12

Результат надання адміністративної послуги

Призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення

13

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про призначення компенсації (відмова у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу.

Виплату можна отримати через банківські установи або поштові відділення зв’язку

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА адміністративної послуги „ ОПЛАТА ПОСЛУГ ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ТА ВИПЛАТА СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА УТРИМАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ”

                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                      Наказ управління соціального

                                                                                                                        захисту населення Полтавської

                                                                                                                           районної військової адміністрації

                                                                                                     18.07.2023  № 31-од

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

ОПЛАТА ПОСЛУГ ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ТА ВИПЛАТА СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА УТРИМАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ

 

Управління соціального захисту населення

Полтавської райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)

п/п

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

 

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

Термін виконання (днів)

1

2

3

4

5

1.

Прийом, перевірка пакету документів, реєстрація, видача опису вхідного пакету документів, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання.

АдміністраторЦНАП

В

В день надходжен-ня заяви

2.

Формування електронної  справи (заповнення відповідної електронної форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики)

АдміністраторЦНАП

В

Протягом наступного робочого дня

3.

Надсилання електронної справи (засобами електронного зв'язку через інформаційні системи Мінсоцполітики) до відділу № ___ з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населенню

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом наступного робочого дня

4.

Передача заяви та документів до відділу №____  з питань призначення та виплати державної соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населенню

Адміністратор

ЦНАП

В

5 робочих днів

5.

Реєстрація  вхідного   пакету  документів  у  відділі №___.

Головний спеціаліст відділу № ___

В

В день отримання документів

6.

Опрацювання документів електронної справи та прийняття рішення щодо призначення (відмови у  призначенні) допомоги.

Фіксація призначеної допомоги в електронній базі даних

Головний спеціаліст відділу № ___

В

9 календарних днів

7.

Передача повідомлення про призначення (відмову у призначенні) допомоги в ЦНАП

Головні спеціалісти відділу № ___

В

1 календарний день

Загальна кількість часу обробки пакету документів

10 календарних днів з дня подання всіх документів*

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

10 календарних днів з дня подання всіх документів*

* У разі подання особою неповного пакету документів -  терміни донесення документів 30 календарних днів та 10 календарних днів для прийняття рішення.

* У разі подання особою повного пакету документів -  10 календарних днів для прийняття рішення.

* У разі запиту особової справи з іншого району  термін прийняття рішення  - 10 календарних днів з моменту одержання особової справи

Примітка:

Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь, П – погоджує, З - затверджує

 

РЕЄСТР ПОСЛУГ – 

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються через

відділ надання адміністративних послуг Решетилівської міської ради

  1. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  2. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  3. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування та релігійної організації)
  5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування та релігійної організації)
  6. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування та релігійної організації)
  8. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування та релігійної організації)
  9. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  10. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  11. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля
  12. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  13. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця
  14. Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  15. Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи
  16. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  17. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  18. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  19. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
  20. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця
  21. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  22. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  23. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням
  24. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва
  25. Державна реєстрація речового права, похідного від права власності
  26. Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно
  27. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
  28. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  29. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням)
  30. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  31. Заборона вчинення реєстраційних дій
  32. Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку
  33. Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої
  34. Реєстрація декларації безпеки об'єкта підвищеної небезпеки
  35. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
  36. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку з видачею витягу
  37. Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про земельну ділянку з видачею витягу
  38. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
  39. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
  40. Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
  41. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
  42. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
  43. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення
  44. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
  45. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
  46. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
  47. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
  48. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
  49. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)
  50. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру
  51. Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)
  52. Надання довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення
  53. Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі
  54. Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу
  55. Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування
  56. Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
  57. Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду
  58. Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій)
  59. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
  60. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
  61. Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності
  62. Видача рішення про припинення права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землевласника, землекористувача
  63. Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
  64. Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок
  65. Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах безоплатної приватизації
  66. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення
  67. Затвердження технічної документації з бонітування ґрунтів
  68. Затвердження технічної документації з економічної оцінки земель
  69. Затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів
  70. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
  71. Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря
  72. Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб
  73. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
  74. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку з видачею витягу
  75. Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про земельну ділянку з видачею витягу
  76. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
  77. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
  78. Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
  79. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
  80. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
  81. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення
  82. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
  83. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
  84. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
  85. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
  86. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
  87. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)
  88. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру
  89. Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)
  90. Надання довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення
  91. Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі
  92. Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу
  93. Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування
  94. Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь
  95. Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду
  96. Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій)
  97. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
  98. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
  99. Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності
  100. Видача рішення про припинення права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землевласника, землекористувача
  101. Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
  102. Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок
  103. Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах безоплатної приватизації
  104. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення
  105. Затвердження технічної документації з бонітування ґрунтів
  106. Затвердження технічної документації з економічної оцінки земель
  107. Затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів
  108. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
  109. Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря
  110. Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб
  111. Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
  112. Продовження строку дії паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
  113. Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
  114. Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна
  115. Прийняття рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна
  116. Надання кадастрової довідки з містобудівного кадастру
  117. Надання у користування водних об’єктів на умовах оренди
  118. Поновлення договору оренди водних об’єктів
  119. Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання
  120. Державна реєстрація народження дитини та її походження
  121. Державна реєстрація шлюбу
  122. Державна реєстрація розірвання шлюбу
  123. Державна реєстрація зміни імені
  124. Державна реєстрація смерті
  125. Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян
  126. Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акта цивільного стану
  127. Комплексна послуга «єМалятко»:
    1) державна реєстрація народження та визначення походження дитини
    2) реєстрація місця проживання
    3) призначення допомоги при народженні дитини
    4) призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
    5) внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я
    6) реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків
    7) видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
    8) визначення належності новонародженої дитини до громадянства України
    9) внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому
    10) надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» за місцем проживання або перебування її отримувача
    11) надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»
  128. Видача довідки про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду
  129. Видача свідоцтва про право власності
  130. Видача дубліката свідоцтва про право власності
  131. Видача ордера на жиле приміщення
  132. Рішення щодо продовження строку проживання в жилих приміщеннях з фондів житла для тимчасового проживання
  133. Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
  134. Взяття на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання
  135. Реєстрація місця проживання
  136. Реєстрація місця проживання дитини до 14 років
  137. Зняття з реєстрації місця проживання
  138. Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання
  139. Реєстрація місця перебування
  140. Видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи
  141. Надання статусу учасника бойових дій
  142. Видача бланку-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни
  143. Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою учасника
  144. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві
  145. Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій та збройного конфлікту
  146. Взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання
  147. Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
  148. Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення
  149. Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
  150. Рішення про продовження строку надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб
  151. Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  152. Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
  153. Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім`ї у зв`язку з досягненням 14-річного віку
  154. Видача дублікату посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім'ї
  155. Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім'ї
  156. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»
  157. Призначення державної допомоги при народженні дитини
  158. Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування
  159. Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
  160. Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям
  161. Призначення державної допомоги при усиновленні дитини
  162. Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність
  163. Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
  164. Призначення одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»
  165. Видача грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»
  166. Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме
  167. Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена
  168. Оплата послуг патронатного вихователя та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя
  169. Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною»
  170. Прийняття рішення (згоди) про проведення психіатричного огляду або надання психіатричної допомоги особі віком до 14 років у разі незгоди одного з батьків або за відсутності батьків
  171. Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у м. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем
  172. Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших категорій осіб
  173. Видача посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
  174. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
  175. Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки
  176. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку
  177. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам
  178. Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю
  179. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
  180. Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
  181. Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
  182. Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею
  183. Призначення державної соціальної допомоги на догляд
  184. Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю
  185. Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу
  186. Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю
  187. Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)
  188. Компенсація вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
  189. Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2
  190. Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою
  191. Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт
  192. Призначення одноразової компенсації сім'ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою
  193. Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам
  194. Призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
  195. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
  196. Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів
  197. Видача дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства
  198. Внесення змін до дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства
  199. Продовження дії дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства
  200. Скасування дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства
  201. Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг
  202. Надання громадянам статусу особи, яка проживає і працює (навчається) на території населеного пункту, якому надано статус гірського
  203. Виплата одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми
  204. Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі
  205. Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
  206. Продовження виплати тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату
  207. Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб
  208. Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі
  209. Видача рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, до реабілітаційної установи
  210. Забезпечення направлення до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою «Реабілітація дітей з інвалідністю»
  211. Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: «Кандидат у майстри спорту України» та І спортивний розряд
  212. Присвоєння спортсменам ІІ та ІІІ спортивних розрядів
  213. Реєстрація пасіки
  214. Довідка про склад сім'ї
  215. Надання одноразової допомоги на лікування
  216. Надання грошової допомоги на поховання деяких категорій населення
  217. Видача талонів на проїзд
  218. Видача актів обстеження матеріально-побутових умов проживання

Інформаційні та технологічні картки (завантажити)

 

Перелік документів необхідних для отримання послуги з реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб

Додаток 4 КАРТКА РЕЄСТРАЦІЇ ОСОБИ (завантажити)

1. Для реєстрації місця проживання фізичних осіб в Україні особа подає такі документи:

1. Заява про реєстрацію місця проживання (встановленого зразка).

2. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист).

3. Свідоцтво про народження або паспорт громадянина України (для осіб, що не досягли 16-річного віку).

4. Квитанція про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу).

5. Документи, що підтверджують:

- право на проживання в житлі - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи (встановленого зразка), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

- проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині (встановленого зразка), видана командиром військової частини (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби).

6. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку), з наявною позначкою військового комісаріату відповідно про зняття з військового обліку або про перебування на військовому обліку за місцем проживання або перебування.

7. Заява про зняття з реєстрації місця проживання особи (встановленого зразка), у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.

8. Картка реєстрації особи (будинкова книга) — рекомендовано додавати у разі реєстрації в приватному житлі.

Особи, документовані паспортом громадянина України у формі пластикової картки, додають відповідний витяг з ЄДДР або  довідку про реєстрацію/зняття з реєстрації попереднього місця проживання встановленого зразка (додатки 13, 16 до Правил реєстрації місця проживання).

Особи, документовані свідоцтвом про народження, які здійснювали реєстрацію або зняття з реєстрації попереднього місця проживання з 04.04.2016,  додають відповідну довідку про реєстрацію/зняття з реєстрації попереднього місця проживання  встановленого зразка (додатки 13, 16 до Правил реєстрації місця проживання).

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

 

2. Для зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб в Україні необхідно подати:

1. Заява про зняття з реєстрації місця проживання (встановленого зразка).

2. Документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист).

3. Свідоцтво про народження або паспорт громадянина України  (для осіб, що не досягли 16-річного віку).

4. Квитанція про сплату адміністративного збору.

5. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку), з наявною позначкою військового комісаріату відповідно про зняття з військового обліку або про перебування на військовому обліку за місцем проживання або перебування.

6. Картка реєстрації особи (будинкова книга) — рекомендовано додавати у разі зняття з реєстрації місця проживання у приватному житлі.

Особи, документовані паспортом громадянина України у формі картки, додають  відповідний витяг з ЄДДР або довідку про реєстрацію  місця проживання встановленого зразка (додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання).

Особи, документовані свідоцтвом про народження, які здійснювали реєстрацію  місця проживання з 04.04.2016,  додають  довідку про реєстрацію  місця проживання  встановленого зразка (додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання).

У визначених законодавством випадках, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється на підставі:

- рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

- свідоцтва про смерть;

- повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

- інших документів, які свідчать про припинення:

- підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);

-  підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального  захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);

- підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

Зняття з реєстрації місця проживання у зв'язку з припиненням підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту та припиненням підстав на право користування житловим приміщенням здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу/установи або за заявою власника/наймача житла або їх представників.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.

 

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

 

Реквізити для сплати адміністративного збору

Реєстраційний збір за зреєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання протягом встановленого строку – 13,60 грн.

або Реєстраційний збір за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання з порушенням встановленого строку – 40,80 грн.

Плата за надання інших адміністративних послуг

 (плата здійснюється на ім’я заявника)

Отримувач:  Решетилівське УК/отг. Решетил/22012500

Р/р:UA228999980334199879000016606 в Казначейство України (ЕАП)

Код отримувача : 37852478

Код класифікації : 2201250