• Пошук по документах

Вакансії

 

 


Згідно з чинним порядком проведення конкурсу на заміщення вакантної посади особи місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання: Конституції України, Законів України „Про  службу  в  органах місцевого   самоврядування”, „Про  місцеве самоврядування в Україні”, „Про запобігання корупції”,  а також законодавства професійного спрямування.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та її проходження;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України „Про запобігання корупції”.